10 tipů pro lepší spaní

1. LAMELOVÝ ROŠT - ZÁKLAD ZDRAVÉHO SPANÍ SPOLEČNĚ S MATRACÍ.

Pružné lamely podepírají tělo v místech, kde je potřeba.Na správných místech se zase dokážou prohnout - opora pro zdravé držení těla při spánku.

Prodlužuje životnost matrace - pomáhá pružit a roznášet váhu těla.

Umožňuje provětrávat lůžko, ovádět vlhkost, omezuje tvorbu plísní a bakterií v posteli.

 

2. ROŠT VYBÍREJTE SPOLEČNĚ S MATRACÍ.

I ta sebelepší matrace může ztratit své kvality, pokud ji uložíte na nesprávnou podložku. Abyste plně využili přednosti a vlastnosti matrace, doplňte ji nejlépe lamelovým roštem.

 

3. NA POČTU LAMEL ZÁLEŽÍ.

Čím více lamel, tím lépe rošt spolupracuje s matrací a dokáže se citlivěji přizpůsobit Vašemu tělu. Kvalitní postelový rošt by měl mít alespoň 28 lamel.

 

4. ULEVTE UNAVENÉMU TĚLU.

Lenošíte rádi v posteli, natékají Vám nohy nebo máte omezenou pohyblivost? Pak uvítáte polohovací rošty, kdy si můžete ručně nastavit zádovou a nožní oblast do polohy, která Vám uleví. Komfortnější relaxaci umožňují motorové rošty.

 

5. VYŘEŠTE NEDOSTATEK MÍSTA.

Přebytečné věci můžete šikovně schovat do úložných prostor postele. Úložné prostory můžete využít také u některých typů roštů s ručním i motorových polohováním.

 

6. SPÍTE V POLOZE NA BOKU?

Zvolte si rošt s ramenní kolébkou. Lamely v ramenní oblasti pod tlakem ramene uhnou a Vaše rameno se může "zabořit ". Při spánku na boku odlehčíte ramenům a páteř zůstane ve svém přirozeném tvaru.

 

7. MÁTE DÝCHACÍ OBTÍŽE NEBO ALERGIE?

Vyberte si nejlépe rošt s omyvatelnými plastnovými lamelami nebo lamelami pokrytými fólií. Dejte přednost matraci z prodyšného materiálu a samozřejmostí je pratelný potah matrace s antibakteriální úpravou.

 

8. PŘIZPŮSOBTE SI TUHOST BEDERNÍ ČÁSTI LŮŽKA PODLE SEBE.

Tuhost lůžka můžete libovolně měnit nastavením posuvných objímek v oblasti beder. Čím více má rošt posuvných objímek, tím individuálnější přizpůsobení bederní oblasti.

 

9. PUSŤTE DO LOŽNICE ČERSTVÝ VZDUCH.

Před spaním byste měli ložnici dobře vyvětrat. Ideální teplota na spaní by se měla pohybovat mezi 17 - 20 C.

 

10. ZKLIDNĚTE SE.

Ve večerních hodinách se vyhněte fyzické i psychické zátěži. Tělo je potřeba naladit na spánek například relaxační koupelí nebo šálkem bylinkového čaje.





 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.